Bokeh Nail Art

13:00

Bokeh Nails
Merhaba :) 
Bugün Bokeh Tırnak Tasarımından bahsedeceğim. Türkçe karşılığını çok bulmaya çalıştım ancak bulamadım o yüzden bokeh demeye devam edelim :) 
Peki bokeh tasarımı için neler gerekiyor?
Baz olarak kullanacağınız bir oje,  fırça, akrilik boya, akrilik boyayı inceltirken kullanmak için bir kap su, peçete, tasarım bittikten sonra akrilik boyaların akmaması için topcoat.
Gerekli malzemelerimiz bu kadar şimdi yapılış aşamalarına geçelim :) 

Bokeh Nails
Yapımı için video çektim aslında ama bir türlü düzenlemeyi başaramadım.. Video konusunda henüz acemiyim o yüzden yapımını yazılı olarak anlatacağım en basit şekilde :) 
Öncelikle taban rengi olarak seçtiğimiz ojeyi sürüyoruz. 
Ojemizin kurumasını beklerken boş durmuyoruz tabi ki :) Seçtiğimiz bir akrilik boyadan çok küçük bir parça alıyoruz, su ve fırça yardımıyla inceltiyoruz. 
Bu sırada bakalım ojemiz kurumuş mu? Hmm... Evet, kurumuş o zaman diğer aşamaya geçebiliriz :) 
Şimdi incelttiğimiz boyayla fırça kullanarak tırnağımızın üzerine daireler, belirsiz şekiller yapıyoruz. 
Bu dairelerin kurumasına izin vermeden fırçamızdaki fazla boyayı bir peçeteye emdiriyoruz. 
Fazla boyasını emdirdiğimiz fırçamıza çok az su alıyoruz ve tırnağımızın üzerine yaptığımız dairelerin üzerine, daire sınırlarını geçmeyecek şekilde damlatıyoruz.
Bu kısımda mecbur fırça kullanıyoruz.. Fırçamızdaki suyu peçeteye iyice emdiriyoruz ve fırçayı, su damlattığımız dairelerin üzerinde gezdirip su ve boyanın fırçaya geçmesini sağlıyoruz. Bu işlemi daireler istediğimiz buğulu görünümü alana kadar tekrarlıyoruz ve en son topcoat sürmeyi unutmuyoruz... 
Yapılışı işte bu kadar kolay umarım anlatabilmişimdir :)

Bokeh Nails
 Tasarımımda kullandığım taban renk, Flormar - Snow White, topcoat Kalyon Matlaştırıcı, akrilik boyalar ise Marie's marka.
Yaparken eğlendiğim ve sonucunu çok beğendiğim bir tasarım oldu... Siz nasıl buldunuz? :) 
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeri

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok tatlı olmuuş <3

    Bu arada blogumda "Bir oje bağımlısının itirafları" isimli tag yazım var. Tam senlik bence. Katılmak istersen çok mutlu olurum ^^

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Hemen tag e bakıp en kısa sürede yapıyorum :)

      Sil
  2. harika bir bloğun var yeni keşfettim ve takibe aldım tasarımların da harika bayıldımm bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil