Models Own - Disco Mix & Dripping Nail Art

16:00

Merhabaaa :) 
Daha önce şu yazımda Essence'in Ice, Ice Baby adlı ojesini sizlere tanıtmıştım. Şimdi ise o ojenin üzerine biraz eklemeler yapılmış halini göreceksiniz :) 


























Aslında bu yazımda daha çok size uzun zamandır bahsetmek istediğim bir ojeden bahsedeceğim: Models Own - Disco Mix 
Disco Mix şeffaf bazda, içerisinde mavi altıgen ve fuşya kare simlere sahip.
Simler tek başına 2 veya 3 katta opak olabilecek şekilde yoğun bir yapıda. Ben yüzük parmağımda Essence Ice, Ice Baby'nin üzerine ve diğer tırnaklarımda damlaların üzerine tek kat olmak üzere uyguladım.
Sürdükten sonra pütürlü bir yapıda kalıyor bu yüzden top coat kullanmak gerekebilir.
Kuruma hızı hakkında tam bir şey söyleyemiyorum ne çok çabuk kurudu ne de beni çok bekletti.
 Çıkarması ise bütün simli ojelerde olduğu gibi zor ancak folyo yöntemiyle bu sorun da ortadan kalkacaktır.



































Ojeye bakıldığında simler yuvarlakmış gibi görünse de yukarıdaki yakınlaştırılmış fotoğrafta mavilerin altıgen, fuşyaların ise kare olduğu çok net anlaşılıyor. 



















































Dripping nail art yani damla manikürü, youtube videolarında izlediğim ve uzun zamandır yapmak istediğim bir manikürdü. Benim damlaları yaparken kullandığım ojeler ise:
Baş, işaret ve serçe parmağımda Alix Avien Shineplus - 120
Orta parmağımda Madame X


























Siz nasıl buldunuz? :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog




You Might Also Like

8 yorum

  1. Model Own oje de çok güzelmiş, bu manikürü ışıltılarla yapmak fikri de:) Ben gayet beğendim^^

    YanıtlaSil
  2. Woww harika bir manikür olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlılaaar oldukça başarılı olmuş tebrik ederim :) bu arada foto kalitesi de süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim teşekkür ederiiim :) Doğru dürüst fotoğraf yakalamak zor oluyor, bazen bir manikür için 50-60 fotoğraf çektiğim bile oluyor :)

      Sil
  4. çok güzel olmuş ya ben bitürlü beceremiyorum bu deseni sen cok güzel yapmışşsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk denememde başarılı olamamıştım, beğenmene sevindim teşekkür ederim! :)

      Sil