Smokinli Manikür

18:41

Merhabalarr :)
Bugün küçük kuzenimin isteği üzerine smokinli manikür yaptım. Kendileri nedense bayılıyor bu smokinli maniküre. Bugünlerde hep kuzen isteklerinden geçiyorum nedense :)

Lafı uzatmadan hemen anlatmaya geçiyorum:








Resimde de gördüğünüz gibi taban renk olarak Flormar – 400 kullandım. Flormar 400 bildiğiniz kireç beyazı. Tam french manikürlük yani. Ardından Rapsodi – 355 ile tırnağımda büyük bir V harfi oluşturdum. Boşlukları ojeledim. Daha sonra toplu iğne, ince uçlu fırça(bu ince uçlu fırçayı kullanmadığınız ojelerin fırçalarını makasla incelterek elde edebilirsiniz.), tığ ucunun yardımıyla papyonları yapmayı başarabildim. Ve son olarak da toplu iğne arkasıyla düğmeciklerini eklediiim :) (Top coatı unutmadım tabi ki^^) 
Bunlar da kullandığım oceciklerim. 

Bugünlük yazacaklarım bu kadar günlük başka bir gün görüşmek üzere hoşçakalın :)

OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog



You Might Also Like

0 yorum