Noktacıklı Manikürüüm :)

18:26

 Merhabalar bugün böyle bir manikürle karşınızdayım :) 


Hemen nasıl yaptığıma dair anlatıma geçiyoruuuuum :)

İlk önce taban rengi olarak Flormar 079 kullandım. Bu renge bayılıyorum sütlü kahve deniliyor sanırım :) Bütün tırnaklarımda tek kat var ama sadece yüzük parmağımda 2kat uyguladım nasıl durduğunu merak ettim zaten fotoğrafta da belli oluyordur diğerlerine göre biraz daha koyuca. Sonrasında Nirvana 308le tığın arkasıyla büyük noktaları yaptım. Ardından tığ ucuyla da küçük noktaları ekledim. Ve tabiki de son olarak Flormar 301 ile manikürümü sonlandırdımm :) 

Nasıl güzel duruyor mu :) Basit, kolaylıkla uygulanabilecek bir manikür :)


Ve işte bunlar da kullandığım oceciklerim :)
Gelecek yazımda görüşmek üzere hoşçakalıın! :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

0 yorum