Kuzenli Manikür :)

18:58

Merhabalaaar :)
Bugünkü 2. yazımı fazla uzatmamayı istiyorum çünkü bu manikürümde boool boool fotoğraf çektim hem fotoğraf makinemdan hem de telefonumdan.. Öncelikle kendi manikürümü anlatayım kendi manikürüm diyorum çünkü bu manikürde iki ayrı el göreceksiniz biri kuzenim :)

Bu benim manikürüm. Taban renk olarak kireç beyazı olan Flormar – 400 kullandım. Ardından toplu iğne
arkasıyla Rapsodi-355 numaralı ojemle noktalarımı oluşturdum. Bu birinci sıra noktalarım oldu. Ardından tek başına 3 kat sürüldüğünde metal rengi olan Flormar-102 numaralı ojesi ve toplu iğne arkasıyla ikinci sıra noktalarımı yaptım. Bu sırayı böylece devam ettirdim ve aşağıda gördüğünüz resimlerdeki gibi görüntü çıktı ortaya :)


Aşağıda da kuzenimin tırnaklarını görmektesiniz :) 
 Kuzenime yaptığım manikürde ise:
Taban rengi olarak yüzük parmağı hariç Flormar-102 kullandım. Ardından yine yüzük parmağı hariç tırnak uçlarına Rapsodi-355 ile toplu iğne arkasını kullanarak noktalı bir french yaptım. Yüzük parmağında ise taban rengi Rapsodi-355 kullandım. Ve o resimde pek belli olmayan taşı yapıştırdım. Topcoat ile taşı sabitledim. Böylelikle kuzenimin de manikürünü bitirmiş oldum :)






OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

0 yorum