Süngerli Manikür

14:10




Merhabaaaa bugün 2. yazımı giriyorum yine ve maalesef kendi evimizden değil :) Bu manikürü nasıl yaptığıma geçeyim fazla uzatmadan. İlk olarak taban rengi Flormarın Supermatte serisinden m108 kullandım. Sonra sünger tekniğiyle tırnak uçlarıma Flormar 401. Ardından Rapsodinin 356 simli ojesini kullandım. Bu manikürde top coat kullanmadım çünkü Rapsodi-356 ojelerin üzerine sürdüğünüzde hafif matlık bırakıyor. Hem simli hem nasıl matlık bırakıyor demeyin cidden öyle simli ama taban ojesini matlaştırıyor ve bu yüzden çok seviyorum bu ojemi :)  
Yeni yazımda görüşmek üzeree :)
OcecikleriminYeri instagram: @ocecikleriminyeriblog


You Might Also Like

2 yorum

  1. blogunu yeni açtığın için sana birşey sormak istiyorum acaba bu yanda çıkan BU SİTEYE KATIL yazısını nasıl koyuyoruz oraya bende yeni blog açtım sanırım o gözükmüyor benm blogumda :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba yorumunu geç gördüm o yuzden yeni cevap verebiliyorum blogunun en üstünde sağ tarafında tasarım yazıyo oraya giriyosun yan tarafta önizleme, kayıtlar vs şeyler yazıyo ordan yerleşim kısmına tıklıyosun gadget ekle diye şeyler çıkıyo yani blogunun tasarımı. ordan da izleyiciler kısmını bulup artıya basıyosun böylece eklenmiş oluyo umarım yardımcı olabilmişimdir :)

    YanıtlaSil